29 de desembre 2012

Un paquet irlandés



Igual de content que es mostra Marc (ara Cormac) en la imatge que encapçala aquest apunt, així mateix m'he sentit jo en obrir el paquet amb una caixeta contenidora dels quatre títols d'Els llibres de Marc i Andrea en la versió irlandesa de l'editorial Leabhar Breac: Caitlín agus Cormac.
Contàvem ací el descobriment casual (i ja té pebrots l'assumpte) de l'existència d'una edició en gaèlic d'aquesta col·lecció, que es comercialitza des de fa ja uns mesos. Doncs bé, s'ha de dir que m'han arribat abans els exemplars des d'Irlanda que des d'Alzira. Així funcionen ara les coses...
Els llibres m'arriben precisament el dia abans del meu aniversari. Gràcies pel regal, Darach!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona, Joan Carles!

I bon any per a tu i per als teus!

Juli Capilla
http://blocs.mesvilaweb.cat/julicapilla

Tirant al cap ha dit...

Gràcies, Juli! Et desitge que tingueu també vosaltres un molt bon any!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...