30 d’abril 2008

Neteja

Un canvi d'ubicació provisional m'ha obligat a regirar papers del despatx i a desfer-me de tot allò que no necessite. Sóc d'aquells que afirma amb seguretat: "Sembla desordenat, però jo sé on està tot". Mentida: avui m'he adonat que guardava catàlegs de l'època de Maria Castanya, projectes caducats, fullets de tota mena i condició, bases de certàmens que ja ni existeixen, cartes impersonals, publicacions desaparegudes (i d'altres que podrien desaparéixer sense que ningú les plorara), galerades i originals que ja hem publicat o que rebutjàrem fa segles, carpetes amb propostes i idees absolutament desfasades... En fi: nou caixes de deixalles històriques. Nou caixes de papers!!! Encara com que ací ho reciclem tot!
Però em queda el neguit: i si algun dia necessite algun dels papers que he llançat alegrement al contenidor blau...?

5 comentaris:

zel ha dit...

Ja! Pregunta que jo em faig sempre quan, finalment, decideixo llençar!!!!

Anònim ha dit...

Hola, pots resoldre'm un dubte: enguany no hi ha convocatòriade l'Alfons el Magnànim en català?

Tirant al cap ha dit...

Adrià, la convocatòria de l'Alfons el Magnànim de poesia sí que es fa en valencià i en castellà tots els anys, però la de narrativa és biennal en cadascuna de les llengües: l'any passat es va fer en valencià, i enguany toca en castellà.

ginjol ha dit...

Això ja passa. Tinc un amic que té un mètode boníssim. Al costat de la taula de treball va fent una pila, que al poc cau i torna a caure i es desordena fins que allò no es pot arreglar de cap manera. Aleshores ho llança tot, sense cap remordiment, perquè, cas que hi haja alguna cosa aprofitable, és irrecuperable.
A més, cada vegada que vaig a Bromera trobe que és una gran metàfora que estiga justament enfront d'un magatzem de recicltge de paper i cartó (o alguna cosa semblant. Paper vell que esdevé paper nou (i imprés). Si trobes a faltar alguna cosa imprescindible, sempre pots creuar la carretara i intentar buscar l'agulla al paller. De més grosses se n'han vistes.

Anònim ha dit...

Gràcies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...