04 de febrer 2008

Claus per a l'èxit (literari)


Una benèvola mà anònima em fa arribar aquest article publicat a Las Provincias: "Las claves del secreto para el éxito literario". Aplicat com sóc i intrigat no només pel contingut sinó també pel motiu pel qual m'envien l'article en qüestió, comence la lectura. Us la recomane.
L'autor de l'escrit, Pablo Martínez, regala a l'escriptor famolenc d'èxit la sinopsi d'una novel·la que protagonitzaria Gabriel Debaux, un personatge que construeix catedrals en secret i viatja a través del temps gràcies a una mutació del seu microones. Això sí, quan comence l'escriptura de veritat, no oblide "coger diez o doce libros, veinte cuadros y treinta películas y distribuirlos a modo de referencias cultas a lo largo de la novela. Hágase con energía y desgana, como quien aliña una ensalada que se van a comer otros. Que se note que somos gente instruida y sensible."
Receptes miraculoses i qui sap si efectives per assolir l'èxit com a escriptors.
Bon humor per començar la setmana.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

he, he, he, què bo!

ara, t'has deixat la clau més important de totes: ser famós i sortir per la tele!!!

Juan E. Tur ha dit...

Fantàstic. Jo he de reconéixer que tinc el meu al cap, encara que a soles l'inici i la fi. No crec que allò dels llibres em servisca per a omplir el buit del mig, però tot serà qüestió de provar. Aixó sí, espere que tu sigues el meu agent, per un preu més econòmic.

fgd gfg f ha dit...

ostres molt interessant el teu blog,


m'hi passaré bastant sovint per llegir-te,


una abraçada,

jo m'acabo de fer un blog on hi penjaré textos i imatges així com els futurs concerts que vagi fent,
si vols passat'hi,


Pere Vilanova
ngatif.blogspot.com

Lletra ha dit...

Genial! El paio que ha escrit l'article és un monstre.

Anònim ha dit...

Aquest altre article de El Norte de Castilla sobre "els poders" dels agents literaris ve molt a to:
http://www.nortecastilla.es/20080210/cultura/entre-literatura-negocio-20080210.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...