14 de maig 2007

Noves editorials

Vilaweb ens informa de la presentació de la nova editorial Fragmenta, especialitzada "en el món de les religions, sempre des d’una perspectiva oberta, rigorosa i independent". Una web clara i completa (les grans n'haurien d'aprendre molt en aquest sentit) ens acosta el seu catàleg, que inclou, d'entrada, per 5 títols.
Paral·lelament, tinc notícia d'un cas especialment interessant: Comanegra, editorial fundada per llibreters i distribuïdors (no se'ns diu quins) amb l'objectiu clar de diferenciar-se i sumar, no substituir, com expressen al manifest fundacional:
"L’objectiu de Comanegra és aportar nou valor afegit al sector, de manera que cada llibre venut esdevingui un exemplar més per afegir al calaix dels nostres distribuïdors i clients, i no pas un exemplar restat a les vendes dels nostres competidors i que no aporti cap guany addicional al punt de venda."
Empresa lloable que enceten amb Diari d'un astre intercomarcal, de Quimi Portet, que té com a matèria primera el bloc homònim (en aquests moments "en estat d'hivernació moderada"). Em crida poderosament l'atenció un dels pròxims títols, que m'agradaria tenir ja entre les mans: Soldados de cerca, de un tal Salamina, un títol brillant subtitulat "Grandezas y miserias en la Galaxia Librería". Promet anècdotes sucoses.

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

Gràcies pel teu comentari sobre els jocs literaris al meu bloc.
Ara ja no em tornarà a passar, perquè he vist que puc evitar que posin comentaris.

Posaré un enllaça l meu bloc amb el teu. Et proposo fer el mateix amb Tens un racó dalt del món.

salutacions

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...