14 de setembre 2006

L'hora final

Ahir a la vesprada, una periodista amiga de Barcelona em telefonava per preguntar si estava atrapat al tren. "M'han demanat els de Societat que localitze un editor valencià que sembla que fa hores que està tancat a l'Euromed per culpa de les pluges", em diu. Mire per la finestra del meu despatx i contemple com brilla el sol. Desconcert. "Hi havia alguna reunió d'editors a Barcelona o res semblant?", em pregunta. No, que jo sabera. Més desconcert. No entenia res.
La solució a l'enigma l'he trobada avui en la crònica que publica a El periódico Guillem Terribas, de la Llibreria 22 de Girona. La promoció de Judici final, la nova novel·la de Ferran Torrent, acaba amb editors, distribuïdors i llibreters atrapats al tren i sense possibilitat d'eixir-ne. Gràcies a la seua carta oberta sabem de primera mà l'odissea que hi van viure: "Van ser 16 hores de desconcert i desinformació, transcorregudes sense explicacions sobre el que passava, sense menjar, beure, aire condicionat, llum ni protecció de cap tipus, en un tren modern en què les bateries d'emergència del comboi tenien una durada de 20 minuts i només un membre del personal, el revisor (tan desinformat com nosaltres) tenia llanterna", lamenta Terribas.
Un autèntic despropòsit que, com a usuaris habituals de l'Euromed, hem de denunciar.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Sí, sí, però no hay mal que...
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/25732

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...